Advertisement

דנמרק כריסטיאן אריקסן / N12 - לכריסטיאן אריקסן יוצמד קוצב לב קבוע - אריקסן (29), שחקנה של אינטר מילאן.

דנמרק כריסטיאן אריקסן / N12 - לכריסטיאן אריקסן יוצמד קוצב לב קבוע - אריקסן (29), שחקנה של אינטר מילאן.. 72 שעות למשחק בין נבחרות ישראל ודנמרק, והסאגה המרכזית סביב כריסטיאן אריקסן הסתיימה. לאחר הפסקת המשחק ופינוי אריקסן מהמגרש אופא שחררה הודעה מרגיעה: כריסטיאן אריקסן שחקן נבחרת דנמרק ואינטר האיטלקית נשכב על הדשא ללא פגיעת שחקן יריב וקיבל טיפול רפואי רגעים של חרדה במשחק יורו 2020 בין דנמרק לפינלנד: כוכב נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, צפוי להחמיץ את המשחק באצטדיון בלומפילד ביום חמישי הבא. דנמרק העפילה לשמינית הגמר עם ניצחון ענק, 1:4 על רוסיה, והאומה כולה נמצאת בטירוף.

כריסטיאן אריקסן הוא האיש שעל פי הכושר שלו תקבע הדרך של הסקנדינבים בטורניר והאיש שהעלה את הנבחרת שלו במו רגליו לטורניר. נבחרת דנמרק מארחת את נבחרת גרמניה למשחק ידידות מסקרן ומי אם לא כריסטיאן אריקסן מבקיע את השער הראשון לטובת. מודה לכולם על התמיכה, מסר שחקנה של אינטר באמצעות סוכנו. בצעירותו שיחק אריקסן בקבוצת הילדים של עיר מולדתו מידלפארט ובאודנזה. מצבו יציב והוא פונה לבית החולים בקופנהאגן.

להקת קווין: בלגיה בשמינית הגמר לאחר 1:2 על דנמרק
להקת קווין: בלגיה בשמינית הגמר לאחר 1:2 על דנמרק from ynet-images1.yit.co.il
הכוכב איבד את ההכרה על הדשא והתמוטט. הקהל התבקש להישאר באיצטדיון, ואופא הודיעה על חידוש. אריקסן התמוטט על הדשא, פעולות החאייה בוצעו. כריסטיאן אריקסן התמוטט במשחק בין דנמרק לפינלנד. כוכב נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, צנח על כר הדשא במהלך המשחק מול פינלנד ואיבד את ההכרה. האם אמן הבעיטות החופשיות אריקסן ישבור. כריסטיאן אריקסן הוא האיש שעל פי הכושר שלו תקבע הדרך של הסקנדינבים בטורניר והאיש שהעלה את הנבחרת שלו במו רגליו לטורניר. מודה לכולם על התמיכה, מסר שחקנה של אינטר באמצעות סוכנו.

כוכב נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסון, התמוטט הערב (שבת) בזמן המשחק הראשון של נבחרת פינלנד במשחק הראשון של בית 2 ביורו 2020.

צוותי הרפואה פינו אותו לבית החולים, והמשחק הופסק. 458 отметок «нравится», 3 комментариев — ynet (@ynetgram) в instagram: מצבו יציב והוא פונה לבית החולים בקופנהאגן. האם אמן הבעיטות החופשיות אריקסן ישבור. הרכבים, תקצירים, התראות בזמן אמת ועוד :)

Posting Komentar

0 Komentar